Thursday 12 April 2012

MUZZY HOME STUDIO

kepada sape2 yang indie dan mengalami masalah nak hantar lagu korang untuk dibawa ke tempat rakaman aku mencadangkan supaya korang pergi deal dengan MUZZY sebab dia memang nak menolong group indie dari segi teknikal dan membawak kepada sound yang korang nak sendiri.

https://www.facebook.com/muzzy.majito

korang leh PM dia, cakap elok2 tujuan korang PM dan mesti lah adat nak merisik ni kene la baik2 kan. Hehehehehe. Buat masa ni aku sangat2 berpuas hati dengan sound yang diberikan oleh MUZZY. Ini sangat terbukti terutama pada Album pertamanya, sound dia sangat jelas dan padat.

Next Album, aku dah dengar dia buat mastering dan bunyi seketul2 kuar, dan otak aku berjaya membuat pengasingan alatan muzik dari drum panning membawak kepada lead dan lain2...so...ni jela aku si pejuang nak khabarkan untuk post yang pertama ni. ADIOSSSHA!

Bushuk